Mutlu Kasabası CANLI YAYIN

Kasabamızda şu an için sayısı bir olan kamerayla canlı yayın yaklasık 2 hafta önce başladı.

Canlı yayın bağlantısına tıklayarak izleyebilirsiniz.

İmkanlar dahilinde kamera sayısının artırılacağı düşünülmektedir.

mutlu kasabası canlı yayın

13 Yanıt to “Mutlu Kasabası CANLI YAYIN”

  1. isimsiz Says:

    yayınınız nerde yok bi açılıyor bi kapanıyor

  2. ahmet Says:

    çok güzel

  3. gececi79 Says:

    güzel bir hizmet fakat acılırsa

  4. yaren Says:

    bence süper ve açılıor:)

  5. sefa Says:

    hıc acılmıyor

  6. serdem Says:

    belediyemizin bu kamerayı koyduğu bence çok iyiv bir hizmet oldu hiç sorun yaşamadan açılıyor

  7. mine Says:

    öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki bu kameranın kasabaya koyulması çok iyiy oldu kesintisiz açılıyor ve bazen girip izliyorum mutlu belediyesine teşekkürlerimi sunuyorum kasaba halkına selam yolluyorummm

  8. nisanur Says:

    öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki bu kameranın kasabaya koyulması çok iyi oldu keşke bu kameradan mutlu belediyesinin oradada olsaydı daha iyi olurdu lütfen bu kameradan belediyenin yanına da koyun belediyemizi hizmetlerinde dolayı takdir ediyorum tüm kasaba halkına selamlarımı yolluyorummm bir an önce belediyenin oraya da kamera koyulmasını rica ediyorummm

  9. berat kıran Says:

    bende denedim açılmıo açılsa çok guzel bir hizmet.ayrca açılmassa buraya böyle bir hizmeti koymanın manası olmaz

  10. aleyna ayşe çattın Says:

    bencede belediyenin oraya kamera konmasını bende çok istiyorum.. hem yokuşa konulunca mutlu belediyesi tamamen görününür bizim evlerde görünür bir an önce belediyenin oraya kamera konulmasını rica ediyorumm…

  11. sertap Says:

    belediyenin oraya kamera koyulsun

  12. aleyna Says:

    öncelikle bnde belediyenin mutlu kasabasına verdiği emek için teşekkür ediyorum fakat bu kameradan bir tane de belediyenin oraya koyulsa çok iyi olurdu yokuşta olduğu için tüm evler görünürdü… en kısa zamanda bir tane daha belediyenin oraya kamera konmasını rica ediyorum…

  13. fidan Says:

    Bu kamera fikri bnce çok güzel bi fikir belediyemize bu hizmetinden dolayı çok teşekkür ederiz.fakat bu kameradan sadece aşağılar görünüyo zaten ordada hiç bişey yok kahvelerden baska bisey görünmüyo. bir ana önce belediyenin oraya da kamera konulsa çok daha iyi olur….


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

